חיפוש

האם שווה לכם לפנות אל הר הביטוח?

לעבוד קשה כדי להרוויח את לחמנו ואז לבזבז אותו בגלל חוסר תשומת לב זה לא משהו שאפשר להשלים איתו בקלות. עם זאת, ולמרות שכולנו עושים מאמצים רבים כדי לחסוך וכדי לחיות בסוג של רווחה כלכלית, בסופו של דבר אנחנו רואים שלא תמיד אנחנו מודעים לאיפה הכסף שלנו הולך. זה נשמע לכם כמו משהו בלתי אפשרי כי אתם הרי שולטים על הכול ויודעים על מה אתם משלמים בכל חודש? אם כך, כדאי שתדעו שכנראה שגם אתם טועים. לדוגמא, מתי בפעם האחרונה בדקתם את פוליסות הביטוח השונות שעליהן חתמתם לפני שנים? והאם אתם בטוחים שאתם לא משלמים בדיוק על אותם סעיפים בביטוחים כפולים? רוב האנשים לא באמת מודעים לכך, אך ברגע שהם עורכים בדיקה הם מגלים שלמעשה בכל שנה הם זורקים אלפי שקלים לפח. אומנם כולנו היינו רוצים לעשות את הבירור הזה בקלות אך הבעיה היא שזה לוקח זמן, זה מצריך מאיתנו לקרוא באמת את פוליסות הביטוח לרוב האנשים אין פנאי וסבלנות לכך. נשמע לכם מוכר? אם כך, עכשיו זה הרגע לפנות של הר הביטוח.

 

מה זה אומר לפנות אל ״הר הביטוח״?

 

כשפונים אל הר הביטוח, בין אם אתם רוצים לברר מידע לגבי הביטוחים שלכם ובין אם אתם רוצים לברר מידע לגבי הביטוחים שהיו להורים שלכם שנפטרו, צריך לתת כמה פרטים חשובים. ראשית, יבקשו מכם שם ושם משפחה ושנית, יבקשו גם את מספר תעודת הזהות שלכם. מצד שני, כאן נגמרים הפרטים האישיים שאתם צריכים למסור כך שאתם לא צריכים לחשוש מחדירה לפרטיות. בנוסף לכך, אתם יכולים להיות בטוחים ולדעת שהר הביטוח יבצע את העבודה שלו בצורה מהירה, יעילה ודיסקרטית. את התוצאות רק אתם תקבלו ואתם תהיו היחידים שתחליטו מה לעשות עם המידע שיגיע אליכם. האם תרצו לבטל את הביטוח הכפול? להפוך אותו לסוג של חיסכון או שתרצו לעשות כל פעולה אחרת?

הר הביטוח שווה

בדיקת החסכונות הנושנים של ההורים

 

ההורים של כולנו רצו תמיד דבר אחד: שיהיה לנו טוב. לכן הם דאגו לנו ועשו אינספור חסכונות לאורך החיים. הבעיה היא שכשהם הלכו לעולמם, אותם חסכונות נשארו אצל חברות הביטוח, ואלה מצידן לא טרחו לפנות אלינו, היורשים, כדי לספר לנו על הסכומים שמחכים לנו אצלן! זו עוד סיבה טובה שבגללה כדאי לפנות אל הר הביטוח, שכן הר הביטוח יוכל לבדוק זאת עבורכם. מדהים לראות כמה אנשים מגלים בצורה כזאת הפתעות נהדרות שכוללות עשרות אלפי שקלים, אז למה שלא תנסו זאת גם אתם? לגלות שההורים שלכם חסכו הרבה מאוד כסף במשך שנים ושכל הכסף הזה עכשיו שלכם זה גילוי נפלא. אין סיבה שתוותרו על מה שמגיע לכם וכדאי שתפנו לקבלת עזרה מהר הביטוח עוד היום.

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא