חיפוש

פראג – המדריך המלא לפראג לזוג ולחברים בשנת 2019

עומדים לצאת לחופשה בקרוב? באמצעות המומחים של חברת Kosher Bookings אספנו בעבורכם את הטיפים החשובים ביותר כך שהחופשה שלכם במדינה תכסה את כל האתרים החשובים.

המדריך המלא לפראג לזוג ולחברים

צ'כיה מהווה את אחד היעדים החמים ביותר לטיולים, וזאת לאור העובדה כי מדובר ביעד מרתק אשר מאפשר לתיירים לקבל אין ספור אטרקציות, מסעדות מצוינות, בתי מלון ברמה גבוהה כמו גם אתרים היסטוריים אשר מאפשרים לגלות טפח מהתרבות העשירה של המדינה ההיסטורית הזו. המומחים של חברת Kosher Bookings אשר נחשבת כיום לחברה המובילה בענף התיירות בעבור הציבור הדתי אספו בעבורכם טיפים לטיול, כך שתוכלו להיות בטוחים כי החופשה שלכם תהיה חופשה מושלמת וכשרה:

עיר בילויים

  • רכישת חבילות נופש באמצעות Kosher Bookings – חברת Kosher Bookings מציעה לכם לרכוש מגוון רחב של חבילות נופש בצ'כיה, בעלות אטרקטיבית לכל כיס. החברה, אשר חרטה על דגלה לספק את המלונות הטובים ביותר בעבור הציבור הדתי והמסורתי מאפשרת לרכוש חבילות נופש אשר כוללות טיסות כמו גם מלונות כשרים בפראג מאפשרים לכם לחוות את צ'כיה במלוא הדרה, מבלי לדאוג מנושא הכשרות. בכך, תוכלו להיות בטוחים כי החופשה שלכם תהיה הטובה ביותר כמו גם כשרה למהדרין.
  • ביקור במגדל האבקה – מגדל האבקה הוא מגדל מפורסם מאוד אשר ממוקם בסמוך לבית העיריה, והוא שימש בעבר כשער כניסה לעיר העתידה. מדובר במגדל עתיק מאוד אשר הוקם במאה ה 15, וגבוהו הוא כ 65 מארים. המגדל פתוח למבקרים במשך רוב שעות היום, וניתן להתרשם ממגוון רחב של תצוגות מתחלפות של מיטב האמנים בעולם.
  • ביקור בגשר קארל – גשר קארל הוא גשר מפורסם מאוד בצ'כיה אשר מושך אליו מדי שנה מיליוני תיירים מכל רחבי העולם. מדובר בגשר אשר מחבר בין העיר העתיקה לבין הרובע החדש, והוא משקיף על נוף עוצר נשימה. בנוסף, במהלך האריכה לגשר ניתן למצוא לא מעט חנויות עם מזכרות מקסימות מצ'כיה, ועל כן מומלץ מאוד לבקר שם בעת שהותכם במדינה.
  • ביקור במוזיאון הלאומי – המוזיאון הלאומי של פראג הוא המוזיאון הגדול ביותר של צ'כיה, והוא הוקם בסוף המאה ה 19. הכניסה למוזיאון בכל יום ראשון היא בחינם למבקרים, ועל כן דובר בבילוי תרבותי אשר מתאים גם להורים וגם לילדים. במוזיאון ניתן להתרשם מאין ספור חפצי אומנות, פסלים כמו גם תערוכות מתחלפות.
  • ביקור בגינת ואלדשטיין – גינה יפהפייה אשר בה ניתן למצוא לא מעט ברבורים וטווסים, כמו גם להתרשם מהטירה העתירה בה שוכן בית הנבחרים של צ'כיה. מדובר במבנה היסטורי ומרשים מאוד אשר בו ניתן לראות לא מעט פסלים, חפצי אומנות ועוד אשר הובאו מכל רחבי אירופה, ונשמרו בצורה יוצאת מן הכלל.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
חוף ים
אז חו(פ)שה

אז חופשה. כבר כמה חודשים טובים שאנחנו בציפייה ובהתרגשות לקראת החופשה הבאה שלנו. לקח לנו קצת זמן עד שגיבשנו את התוכנית הפעם. בכל זאת, זה

קרא עוד »
אִיטַלִיָה
ארץ (צפון) המגף

צפון איטליה הוא אחד האזורים המגוונים ביותר שיש לאירופה להתפאר בהם – חבל ששופע בטבע ירוק ואגמים, לצד מבנים הסטוריים וארכיטקטורה מדהימה ביופיה, לצד מרכזי

קרא עוד »