חיפוש

כסאות לפינת אוכל – כך בחרנו את השילוב המושלם של נוחות, עיצוב ומחיר

הכל התחיל בשיפוץ קטן

כשעברנו לבית החדש, החלטנו להשקיע קצת יותר בעיצוב הפנים. הבית היה מושלם, אבל פינת האוכל הרגישה לנו לא מעוצבת, פחות מזמינה ובעיקר לא נוחה. בהתחלה ניסינו "לסדר" את זה עם כסאות מהחנויות הרגילות, כאלה שמזמינים אונליין ומקווים לטוב. אבל אחרי כמה חודשים – חלק מהכיסאות חורקו, חלק כבר לא נראו טוב, ואחד אפילו נשבר. זה היה הרגע שבו הבנו שאנחנו צריכים למצוא פתרון אמיתי, ממקום שיודע מה הוא עושה.

חיפשנו המון. ברשת, דרך המלצות, שיחות עם חברים… ובכל פעם ששאלנו – קיבלנו תשובה אחת: "תלכו ל’מיליון כסאות’. הם אמינים, לא מנסים לדחוף מוצרים, אלא באמת רוצים להתאים לך את מה שאתה צריך."

 

מפגש ראשון עם "מיליון כסאות"

נכנסנו לסניף שלהם בראשון לציון, ודי מהר הבנו שמדובר במשהו אחר לגמרי. קודם כל – המקום מסודר, נעים, ענק. המוכרת קיבלה אותנו עם חיוך, שאלה אותנו כמה שאלות והובילה אותנו ישירות לכיוונים הרלוונטיים. לא היינו צריכים להסביר הרבה – היא קלטה אותנו מיד. רצינו משהו שמשלב עיצוב, נוחות ובעיקר – שיחזיק לשנים.

ראינו עשרות דגמים, כל אחד שונה מקודמו, עם הסברים ברורים על חומרי הגלם, תהליך הייצור, וההתאמה המדויקת לבית שלנו. הם לא סתם מייבאים מוצרים – הם מייצרים, מתכננים, מתאימים. המוכרת אפילו הראתה לנו את האפשרות להזמין כל כיסא במידה אחרת, בצבע אחר, בבד שמתאים בדיוק למה שאנחנו צריכים – עם המלצות לפי סגנון החיים שלנו.

 

שירות שלא נגמר במעמד המכירה

הזמנו שישה כיסאות בהתאמה אישית. עוד לפני שיצאנו מהחנות, קיבלנו מייל עם פרטי הרכישה, מועד אספקה, הנחיות להובלה, וקשר ישיר לנציג שירות. זה הרגיש ממש כאילו אנחנו הלקוחות היחידים שלהם. לאורך כל הדרך – מהאישור הסופי של ההזמנה, דרך עדכון סטטוס הייצור, ועד תיאום ההובלה – היינו בלופ. קיבלנו הודעות מסודרות, מענה מיידי, ואפילו שיחת טלפון לוודא שהכל הגיע כמו שצריך.

ביום ההובלה, הגיע נהג אדיב, הניח את הכיסאות במקום שביקשנו, ווידא שכל כיסא יציב, שלם ומדויק כמו בהזמנה. הוא אפילו לקח איתו את האריזות כדי שנישאר עם בית נקי. השירות היה פשוט ברמה שלא הכרנו קודם.

 

לא מתפשרים על האיכות

הכיסאות עצמם – אין מילה אחרת לתאר אותם חוץ מ"מושלמים". הם נוחים בטירוף, עם גב שמחזיק מעולה את הגב, בדיוק בגובה הנכון לשולחן. העיצוב שלהם פשוט יפיפה – שילוב של עץ מלא עם ריפוד בגוון חרדל שמתאים לנו בדיוק לפלטת הצבעים של הסלון.

ומה שהכי חשוב – הם יציבים, בנויים טוב, והחומרים מרגישים עמידים. כבר כמה חודשים שאנחנו משתמשים בהם יום-יום – וזה פשוט תענוג. גם אחרי מסיבה עם הרבה אורחים, ילדים, לכלוכים וניקיונות – הם נראים כאילו הרגע הגיעו מהחנות.

ואם אתם בדיוק בשלב שבו אתם מחפשים שינוי קטן לבית, בין אם מדובר בעיצוב מחדש או צורך פרקטי – לרכישת כסאות לפינת אוכל לחצו כאן >>.

 

אמון שנבנה לאורך זמן

אחד הדברים שגרמו לנו להבין שבחרנו נכון, זו העובדה שגם אחרי הרכישה – עדיין המשיכו ללוות אותנו. קיבלנו טלפון שבוע אחרי שהכיסאות הגיעו, לבדוק שהכל תקין. כשאחד הרגליים הרגיש קצת משוחרר – שלחו טכנאי תוך יומיים. הוא הגיע בדיוק בשעה שתיאמו, סידר את הבעיה תוך דקות, ואפילו שאל אם נרצה לבדוק שוב את כל הכיסאות.

לא מדובר בעוד חנות שמוכרת מוצרים, אלא במקום שמכבד את הלקוח, עומד מאחורי מה שהוא מציע, ולא משאיר אותך לבד אחרי התשלום. זה משהו שגורם לך לרצות לחזור שוב – כי אתה יודע שאתה בידיים טובות.

 

שילוב נדיר של ערכים ושירות

אחרי ששיתפתי את הסיפור שלנו עם כמה חברים בעבודה, התברר ששלושה מהם רכשו גם הם רהיטים ממיליון כסאות – חלק לסלון, אחרים למשרד או לחדרי ילדים. וכל אחד מהם חזר על אותם משפטים: "אנשים שאפשר לסמוך עליהם", "מוצר שמחזיק שנים", "שירות לקוחות של פעם".

וזה לא מפתיע, כשחושבים על הדרך שמיליון כסאות עשו – ממרכז לוגיסטי עצום ביבנה, דרך ארבעה סניפים פרוסים בארץ, ועד נגריה עם טכנולוגיות ייצור מתקדמות כמו CNC, שמביאה את עולם העיצוב הביתי לרמה אחרת לגמרי.

 

לסיכום

אין הרבה עסקים כאלה היום. כאלה ששמים את הלקוח במרכז, לא רק כסיסמה – אלא כעובדה. ובשוק כל כך תחרותי כמו ריהוט – זה מה שעושה את ההבדל האמיתי.

לרכישת כסאות לפינת אוכל לחצו כאן

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא