חיפוש

עברת תאונת עבודה? פנה עוד היום אל עורך דין נזיקין

למי מאיתנו זה לא ברור שהעבודה היא מרכז חייו? אומנם אנחנו חולמים תמיד על עוד ועוד חופשות, אך בפועל העבודה היא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. אנחנו קמים בשביל זה בבוקר, נשארים שם שעות ובדרך כלל גם מתנדבים לעשות עוד שעות נוספות. לכן אדם שעובר תאונת עבודה וכל החופש שלו לעבוד ולנסוע נפגע, הוא אדם שמתמודד עם טראומה נוראית. זה נשמע לך מוכר? נפגעת גם אתה במסגרת העבודה? אם כך, לפחות כדאי שתדע שמגיע לך פיצוי. אין ויכוח על כך שפיצוי לא באמת יחזיר את המצב לקדמותו, אך יחד עם זאת, פיצוי הרבה פעמים כן יעזור לך להתמודד עם התוצאות של התאונה הקשה. כדי לקבל את מה שמגיע לך אתה חייב לפנות אל עורך דין נזיקין ועדיף שתעשה את זה כמה שיותר מהר. איש מקצוע כזה יוכל לעזור לך לעמוד על הזכויות שלך, אז למה אתה מחכה?

מסמר בנעל

מה באמת מוגדר כתאונת עבודה?

לא אחת קורה שאדם נפגע אך הוא לא בטוח האם מבחינת החוק ניתן לדבר על תאונת עבודה ובהתאם לכך לתבוע פיצויים מהמעסיק או לא. לכן כבר בשלב הזה עורך דין נזיקין הוא איש מקצוע שלא כדאי לך לוותר על השירות שלו, שכן איש מקצוע כזה יוכל לבחון, ביחד איתך, את הדברים. אומנם זה נכון שעוה"ד שלך הוא לא רופא שיכול לקבוע בעצמו עד כמה הפגיעה שלך כתוצאה מהתאונה חמורה, אך הוא בהחלט בקיא בצד המשפטי של הדברים. לכן עוה"ד הוא זה שיוכל לעזור לך להבין האם גם במקרה שלך מדובר על עוד תאונת עבודה מצטערת. חשוב שתדע שתאונות עבודה הן לא רק תאונות שמתרחשות בתוך מקום העבודה עצמו, שכן גם:

  • תאונה שקרתה בדרך לעבודה
  • תאונה שקרתה בדרך חזרה מהעבודה
  • תאונה שקרתה במסגרת שליחות מהעבודה

מוגדרת כתאונת עבודה. לכן, גם כשאתה לא בטוח וגם כשיש לך ספק, כדאי יהיה לפנות לעורך דין נזיקין שיוכל לעזור לך. איש מקצוע כזה יידע מה לעשות עם כל הנתונים שאתה מביא ובמידה ויש עילה לתביעה, הוא יוכל לנהל אותה עבורך.

איך תדע באיזה עורך דין לבחור?

כולנו יודעים לומר שבישראל יש הרבה מאוד עורכי דין שעובדים בכל חלקי הארץ וחלק מהם מומחים גדולים בדיני נזיקין. עם זאת, האם על כל עורך דין תוכל לסמוך? והאם על כל עורך דין תוכל לקרוא אינספור המלצות? התשובה היא כמובן לא. לכן אנחנו יכולים להבין למה יש לך דילמה ומדוע אתה לא יודע לאיזה איש מקצוע עדיף להתקשר. מה שכן, אם אתה מחפש עורך כין משכמו ומעלה ואם אתה רוצה להיות בטוח שיש מישהו מקצועי שדואג לאינטרסים שלך, עוה"ד הנכון לך הוא עוה"ד מיסקביץ'. יש לו ניסיון רב, הוא אדם בעל השפעה ומוניטין ואם תעשה חיפוש קצר, אתה תוכל גם לראות שכל הלקוחות שלו ממליצים עליו בחום. לכן כדאי שתתקשר אליו עוד היום ותקבע איתו פגישה, כי למה שלא תתחיל להיאבק עוד היום על מה שמגיע לך?

למידע נוסף: https://www.yml-law.co.il/torts-lawyer

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא