חיפוש

מאיזה גיל מומלץ לעשות ביטוח בריאות לילדים?

ביטוח בריאות לילדים הוא בגדר הכרח החל מגיל 0, וזאת על מנת להימנע ממצב רפואי אשר יצריך מכם הוצאה כספית אדירה. כיצד נבצע את הרכישה? להלן כל הפרטים.

ביטוח בריאות לילדים – מה הוא כולל?

ביטוח בריאות לילדים שלכם הוא ביטוח חובה אשר מאפשר לכם להיות בראש שקט ורגוע, וזאת לאור העובדה כי מדובר בביטוח מקיף אשר כולל בין היתר מימון של תרופות מחוץ לסל הבריאות, מימון מלא או חלקי של הליכים רפואיים בארץ ובחו"ל כמו גם במקרה של מחלות קשות. לעיתים הורים רבים סבורים כי אין צורך לרכוש ביטוח בריאות מורחב, וזאת לאור השירותים הרפואיים אשר ניתנים לילדים במסגרת של ביטוח הבריאות הממלכתי. יחד עם זאת, לאור העובדה כי מדובר בביטוח ממלכתי אשר איננו מכסה הליכים רפואים מורכבים כמו גם מחלות קשות, חשוב לבצע רכישה נפרדת של ביטוח מורחב מחברת ביטוח, החל מיום היוולדו של הילד.

ילדות משחקות

מדוע יש להקדים ולבצע רכישה של ביטוח בריאות לילדים?

לצערנו, אין אנו שולטים על הגוף ולכן ילדנו חשופים למחלות קשות כמו גם לפציעות, החל מהרגע בו הם נולדים.  על כן, רכישה של ביטוח בריאות היא מומלצת החל מגיל לידה, וזאת על מנת שתוכלו להיות בטוחים כי פוליסת הבריאות אותה אתם רוכשים בעבור הילד אכן תכסה אתכם מכל הכיוונים, לכל צרה שלא תבוא. בנוסף, חשוב לזכור כי מדובר בפוליסה זולה יחסית, וזאת לאור הסיכון הנמוך של הילדים ביחס למבוגרים, ועל כן ניתן לקבל היום הצעות מחיר אטרקטיביות מאוד אשר כוללות מגוון רחב של כיסויים. בנוסף, ילדים אשר נולדו עם בעיות רפואיות מחויבים לבצע הרחבה של הפוליסה, וזאת על מנת להעניק לילד את הטיפול הרפואי הטוב ביותר לו הוא זקוק. ישנם לא מעט מקרים בהם אנו שומעים בתקשורת על מחלות קשות אשר פקדו ילדים קטנים, לעיתים אפילו ללא רקע רפואי, ולכן הורים רבים יוצאים בקמפיינים למימון המונים. על מנת להימנע מהמצב הזה, חשוב מאוד להתייעץ עם חברה מקצועית אשר תדע להעניק לכם את הצעת המחיר הטובה ביותר בעבור הילד, ובכך לחסוך לא מעט כסף.

ביטוח בריאות לילדים – באמצעות חברת ביטוחי בריאות אבנר

חברת ביטוחי בריאות אבנר מאפשרת לכם לקבל באופן מהיר ויעיל מגוון רחב של הצעות מחיר אשר מותאמות בדיוק לצרכים ולרקע הרפואי של הילד, כך שתוכלו לחסוך לעצמכם זמן ומאמץ בביצוע השוואה אל מול חברות הביטוח השונות. צוות העובדים של החברה, אשר מורכב מאנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום יעניק לכם ליווי מקצועי ובשקיפות מלאה, עד לשביעות רצונכם המלאה. על כן, היכנסו עוד היום לאתר הרשמי של החברה בכתובת https://www.avner.org.il, השאירו פרטים ונציג ישוב אליכם עם הצעת מחיר אטרקטיבית.

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא