חיפוש

הכירו את סידרת Spirit של גרילי הגז של weber

להפוך את העל האש ליותר מאשר אירוע חגיגי, ולהתחיל להכין בשרים ברמה גבוהה מתי שתרצו, במהירות, בקלות ובאיכות של מסעדה. הכירו את סידרת Spirit של גרילי הגז המעולים של weber. מדובר בסדרה ייחודית, אשר שמה דגש על טעמו של הבשר. טעמו של בשר אשר נצלה בגריל Spirit הוא מלא, עשיר וחזק, בזכות מספר מאפיינים אשר הופכים את גרילי הסדרה לייחודיים.

 

שימוש בשמנים הניגרים מהבשר כתבלינים להעשרת הטעם

כל מי שהמסתכל פעם בדוכן שווארמה על הבשר המתגלגל, ראה שהטבח אשר הכין את השיפוד, שם בראשו כמות נאה של שומן. השומן המתחמם זולג על פני כלל נתחי הבשר, ומעשיר אותם בטעמו ובריחו. בסדרות אחרות של גרילים, השומן או הופך להיות משקע קשה להסרה בתחתית הגריל, או מנוקז הרחק מהבשר. שתי האפשרויות הללו מובילות לפגיעה חמורה בטעמו של הבשר, אשר השומן הניגר יכול להעשיר ולשפר משמעותית. בסדרת Spirit, השומן לא מבוזבז כך. הוא למעשה מנוקז לנקודת איסוף ייעודית, ושם הוא ממשיך לבעבע ולחדור את הנתחים הנצלים לאיטם. כך, הטעם של הבשר אשר תצלו יהיה מיוחד ועשיר בהרבה, ויעלה אפילו על גריל במסעדה.

 

צלייה שווה של נתחים גדולים וקטנים

כאשר עורכים ארוחת בשרים על האש לכל המשפחה, אחד מהאתגרים הוא להביא אל השולחן מגוון של בשרים, ולצלות את כולם בצורה מדויקת, לא יותר מדי כך שהבשר יהיה קשה, ולא מעט כך שיהיה חי בפנים. גריל גז של סדרת Genesis מיוצר כדי לאפשר לכם צלייה מדויקת ומעולה גם של נתחי בשר גדולים ושלמים, וגם של סטייקים דקים או עבים. הגריל משלב בין עוצמת צלייה אדירה, יחד עם פיזור חום חכם במיוחד. בגריל עצמו פזורים משולשים אמייל, אשר צוברים את החום ופולטים אותו חזרה אל החלל, כך שבמקום מוקד אחד של חום משריפת הגז, יהיו לכם מוקדים רבים אשר ישפיעו על כל צדדי הנתח. נוסף על כך, כמובן שהגריל מצויד במכסה אשר יאפשר לכם לסגור בתוכו גם חתיכות בשר גדולות במיוחד, ולצלות אותם באיטיות עד להכנה מושלמת.

 

אחריות של שנים רבות קדימה

יתרון נוסף של גריל מסדרת Genesis הוא האחריות אשר מעניקה החברה עליו. למעשה, הגריל נמצא תחת אחריות במשך עשר שנים מהרגע שהגיע אליכם. עשר שנים בהם תוכלו להיות בטוחים שכל פגם יתוקן. הסיבה שהחברה מבטיחה זמן אחריות כה ארוך, היא שהגריל מיוצר כך שיהיה עמיד במיוחד, תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים שיעמדו בתנאי מזג אוויר משתנים בלי פגע. הגריל ישמש אתכם גם שנים רבות קדימה, הרבה אחרי שתקופת האחריות תעבור, ויהפוך לחלק של ממש מהבית שלכם, להרחבה כלפי חוץ של המטבח. אחרי שנים של עבודה אתו, לא תזכרו כבר איך הסתדרתם בלעדיו.

שיפודי ירקות

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
טיפים להכנת בשר

העם היושב בציון אוהב בשר, הישראלים עומדים במקום הרביעי לעולם בצריכת בשר לנפש, כמעט כל גבר ישראלי טוען שהוא מנגליסט מומחה ובכל זאת, תמיד אפשר

קרא עוד »