חיפוש

תעשיית העוקבים: למה בשום פנים ואופן אסור לקנות עוקבים לטיקטוק

קניית עוקבים לטיק טוק היא תעשייה משגשגת בקרב מפורסמים ואושיות רשת שונים ולא תמיד אלו עוקבים אמיתיים המועילים לחשבון הטיק טוק.

המאמר יפרט את הסיבות מדוע אסור לקנות עוקבים לטיק טוק במיוחד שהם מזויפים.

 

מדוע אין לקנות עוקבים לטיקטוק?

קניית עוקבים לטיק טוק היא תעשייה מפוקפקת בה ימכרו לכם זיוף ושקרים. חברות רבות מפרסמות מחירונים של קניית עוקבים מזויפים לפי כמות ומבטיחים לכם חשיפה ופופולריות בדיוק כמו שיש לאושיות תקשורת ולמפורסמים. באופן טבעי צעירים רבים רוצים שיהיו להם אלפי עוקבים, אלפי לייקים וצפיות על מנת שיקבלו את ההערכה המגיעה להם על סרטון מדליק שהעלו. כאשר הם קונים עוקבים המטרה היא אחת: להעלות את כמות העוקבים! כאשר קונים אותם מחברת המוכרת פייק, העוקבים הללו לא יועילו ואף יזיקו לחשבון שלכם. הם עלולים להיות משתמשים עם חשבונות שאינם פעילים ובמוקדם או מאוחר השקר יתגלה. יתרה מכך, העוקבים המזויפים עלולים להזיק לעמוד שלכם כי הם אינם מייצרים אינטראקציה ולכן אינם איכותיים.

 

כיצד העוקבים הטבעיים שלכם יגיבו?

כאשר העוקבים הטבעיים שלכם ייחשפו לזיוף הם יבינו מהר מאוד שאתם למעשה מייצרים פייק במיוחד אם אתם עושים זאת כדי לחשוף את העסק שלכם. כאשר הזיוף משתקף בעמוד שלכם בטיק טוק כנראה שלא הכל מושלם. גם האלגוריתם של טיק טוק יבין שאין לכם אינטראקציה עם עוקבים אלו ולכן הוא לא יחשוף את העמוד שלכם לעוקבים טבעיים שאותם אתם באמת רוצים להשיג. על אף זאת, אין זה אומר שלא תקנו עוקבים, השאלה היא איך להעלות עוקבים בטיק טוק וממי לקנות אותם.

 

קונים באחריות ובמתינות

כדי לקנות עוקבים חייבים לרכוש אותם מחברה אמינה ומקצועית שנותנת אחריות על העוקבים שהיא מוכרת. בנוסף, העוקבים חייבים להיות אמיתיים, כלומר, אנשים עם חשבונות פעילים. אך גם זה לא מספיק. העוקבים חייבים לייצר אינטראקציה לסרטונים שלכם. דהיינו, לעשות לייקים, להגיב, לשתף, לצפות בסרטונים. ללא אינטראקציה אין משמעות לעוקבים. לפיכך מומלץ לקנות חבילה המשלבת עוקבים אמיתיים ביחד עם לייקים ותגובות. ביחד עם זאת, אין טעם לקנות 5,000 עוקבים ולייקים לסרטון אחד. חשוב לחלק אותם על כמה סרטונים ובצורה כזו יגיעו גם העוקבים הטבעיים להם אתם מחכים.

 

כיצד בכל זאת משיגים עוקבים לטיק טוק?

אם החלטתם שאסור בשום פנים ואופן לקנות עוקבים בין אם הם אמיתיים ובין אם הם מזויפים עליכם לייצר תוכן איכותי, מקורי ומסקרן שיביא לכם עוקבים טבעיים. תוכלו לעשות את באמצעות סרטונים בהם תשתפו פעולה עם חברים שמספר העוקבים שלהם גדול, לתייג את הסרטונים בהאשטגים פופולריים, לעשות לייק ולצפות בסרטונים של אחרים וכד'. בצורה כזו תשיגו לא רק עוקבים, אלא גם אינטראקציה שתעלה אתכם לחשיפה גם אצל בעלי חשבונות אחרים.

 

חברים חדשים

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא