חיפוש

איך מוסיפים חלון בקיר בטון?

לעיתים נדרשת התקנת חלונות בקיר בטון כאשר תפקודם של חללים מסוימים הוא מגוון או יש צורך להוסיף חלונות למרתפים או חללים סגורים אחרים. חשוב לבצע את העבודה כראוי ולפי הקודים הרלוונטיים. בנוסף, מומלץ להתייעץ עם מהנדס מבנים כדי להבטיח העברה נכונה של עומסים מעל החלון במהלך ביצוע פתיחה, בניית משקופים והתקנת חלונות.

 

ניסור בטון עם להבי יהלום

מומלץ לבצע את רוב הניסור הנדרש עבור בטון עם מסור להבי יהלום, החומר הקשה ביותר טבע משמש כאלמנט השחיקה העיקרי. להבי יהלום מייצרים כמויות חום גבוהות בעת החיתוך ובדרך כלל יש לקרר אותם על ידי מים כדי למנוע מהמתכת של להב המסור להתחמם ולהמיס. המים גם מונעים היווצרות אבק במהלך הניסור.

 

ניסור בטון עם להבים שוחקים

ניסור בטון יבש עושה שימוש בלהבים שוחקים אשר עשויים בדרך כלל מסיליקון מחוזק סיבים או קרבורנדום מאחר ולהבים מסוג זה לא דורשים מים לקירור. להבים אלה בעלי יכולת חיתוך פחותה מלהבי יהלום, והם משמשים בדרך כלל ב- PCC עם אגרגט רך יותר.

בעת החיתוך, להבים אלה יישחקו לאורך זמן, ולכן חשוב לבדוק מעת לעת את עומק הניסור וקוטר להב המסור כדי להבטיח עומק נאות. בנוסף, אלא אם כן משתמשים במים למניעתו, להבים מסוג זה ייצרו אבק של נסורת.

 

גודל ציוד הניסור

ציוד המשמש לניסור יכול לנוע בין קטן לגדול למדי. סיווג אופייני הוא:

  • מסורים קטנים. בעלי הספק של 6 – 13 קילוואט ונפוצים לרוב ליישומי ניסור יבש. מסורים קלים לניסורים מוקדמים מסווגים כמסורים קטנים.
  • מסורים בינוניים. בעלי הספק של 15 – 28 קילוואט ומשמשים לרוב ליישומי ניסור רטובים.
  • מסורים גדולים. בעלי הספק של 50 – 55 קילוואט ומשמשים לרוב ליישומי ניסור רטובים.

 

תהליך הוספת החלון

  1. סמן את הקיר שבו אתה מתכנן לבצע את החיתוכים, השתמש בסרט מדידה כדי לאמת את המיקום והמידות המדויקים של הפתח החדש. שרטט קווים סביב כל הגזרה כדי לסמן היכן תצטרך לחתוך.
  2. חזור על שלב 1 בצד השני של הפתח. בדוק פעמיים את הסימנים שלך משני צידי הקיר.
  3. תלה יריעות פלסטיק מעל הפתחים ותדביק אותם על רהיטים וחפצים כדי לשמור עליהם מהאבק שימלא את החדר. פתח חלונות או דלתות חוץ כדי להבטיח אוורור תקין.
  4. קדח בכל פינה בגזרתך. חורים אלה יסמנו את גבולות הפתח ויעזרו להנחות את החתכים שלך.
  5. יישר את הלהב של מסור הבטון מעל הסימנים בצד אחד של הקיר. התחל בחלק העליון של הפתח וחתוך בזהירות בקווים שעשית על הקיר.
  6. עבור לצד השני של הפתח. חתוך לאורך הקווים בצד זה של הקיר.
  7. דפוק את הבטון החתוך מהפתח בעזרת פטיש.
  8. תוריד את כל הבטון שנותר מקצות הפתח. תחליק את הקצוות בעזרת אזמל בנייה.

מגדל עזריאלי עם חלונות חדשים 28

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מהי עבודתו של אמן החושים?

הופעה של אמן חושים באירועים שונים הפכה לפופולארית בשנים האחרונות וכיום, אמני חושים מוזמנים להופיע בכנסים, באירועים שונים, במסיבות ועוד. אם תהיתם מה כולל תפקידו

קרא עוד »