חיפוש

איך עושים דלקן אוניברסלי לרכב?

מחירי הדלק מאמירים בעולם באופן מתמיד בשנים האחרונות, וכמובן שגם בארץ ישראל. אך בשנת 2018 נכנסו הסדרי התדלוק לחוק, והפכו את התדלוק לזול יותר – בכל תחנות הדלק. רכב עם דלקן אוניברסלי הופך בשנים האחרונות להיות תנאי של שכירים רבים כאשר הם מגיעים לראיון עבודה, ומשמש כאחד התנאים החשובים במסגרת הסכם העבודה. אך כיצד עושים בכלל דלקן אוניברסלי? והאם זה משתלם עבור כולם? על שאלות אלו ננסה לעשות במאמר הבא.

 

מהו דלקן אוניברסלי?

המצאת הדלקן האוניברסלי מקנה למתדלקים תשלום באופן חודשי על דלק, במקום רכישה פרטנית בכל תדלוק – זאת באמצעות מזומן או אשראי. חברות גדולות ובעלי העסקים אשר רכבים הם כלי מרכזי בפרנסתם מתקינים דלקן אוניברסלי מהסיבה שאינם צריכים יותר לשלם באופן נוסף על תדלוקים של רכבי החברה, כך שהחסכונות החודשיים בחברות ענק של הובלות לדוגמא – יכולות להגיע למאות אלפי שקלים בחודש.

 

כיצד מתקינים דלקן אוניברסלי?

  • בכדי לשדרג את רכבכם עם דלקן אוניברסלי, תצטרכו לעשות מספר צעדים. הצעד הראשון יהיה להגיע להסכם עם אחת מחברות הדלק בישראל על שימוש בדלקן. לאחר החתימה על ההסכם, תוכלו לקבל הפנייה להתקנה של טבעת תדלוק אשר תפתח בפניכם את אופציית התדלוק בכל תחנות הדלק בארץ – אך החשבון בסוף החודש תהיה מול החברה שמולה חתמתם את ההסכם.
  • לאחר התקנת הטבעת, חייכם יהפכו לפשוטים באופן מפתיע כשמדובר בהליך התדלוק – פשוט להכניס את הפיה למקום התדלוק ולהתחיל במלאכה.
  • אם טרם התקנת טבעת הדלקן האוניברסלי, הייתם צריכים להכניס כרטיס אשראי, להזין את מספר הרכב ואת תעודת הזהות שלכם ורק לאחר מכן להתחיל לתדלק – כעת רק הכנסת הפיה תעשה את העבודה.
  • למידע נוסף על הליך ההתקנה וטיפים נוספים, מוזמנים להיכנס לאתר https://www.imaginarium.co.il.

 

האם לכולם כדאי לעשות דלקן אוניברסלי?

  • כמו שלא לכולם מתאימים להיות עורכי דין או רופאים, כך לא לכולם מתאים פתרון הדלקן האוניברסלי.
  • הפתרון הזה מתאים בעיקר לאנשים או חברות אשר צורכים דלק ברמה גבוהה, ונמצאים על הכביש במשך שעות ארוכות במהלך היום.
  • בחברות אשר הרכבים עובדים שעות נוספות, כגון חברות הובלה או שליחויות – הרעיון של דלקן הוא ממש ישועה ענקית, שהפכה את חייהם לפשוטים הרבה יותר.
  • ארגונים גדולים, כמו צבא ההגנה לישראל, משתמש בדלקנים כבר במשך שנים, וזוהי הייתה בשורה של ממש כך שלנהגים הצבאיים ולמפקדיהם נהיה קל יותר לעקוב אחר התדלוקים, וכך חסכו שעות רבות של מעקבים אחרי התשלומים.
  • לעומת זאת, אנשים פרטיים אשר מתדלקים אחת לשבועיים או אחת לחודש, ימצאו שהדלקן האוניברסלי לא מדבר אליהם, מאחר והפתרון אינו משתלם עבורם. החתימה על הסכם מול חברת דלק והתשלום החודשי יגבר על הוצאות הדלק השוטפות, וכך תפסידו כסף מיותר.

רכב

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא