חיפוש

מאמא מיה- 4 מתכונים קלים להכנת פיצה בטאבון

בבישול בטאבון יש מבחר אופציות לבישול וביניהן הפיצה. הפיצה יוצאת בטאבון קריספית ועם חריכה קלה שרק טאבון יכול לייצר. במאמר הבא נביא לכם מספר מתכונים לפיצה באפייה בטאבון.

 

אפייה בטאבון

אפייה בחום גבוה של 370 מעלות עבור פיצה ניצור בעזרת עץ במכשיר מסוג טאבון. בסוג בישול זה החלק שמתחת לטאבון מתמלא בחום הבערה של העץ המגיע למרכז הטאבון ובעזרת צורתו העגולה תיווצר זרימה אופטימלית של האוויר עבור אפיית הפיצה.

 

בצק בהכנה מהירה

להכנת הבצק צריך 3 ו3/4 כוסות קמח לבן, כוס וחצי של מים פושרים, שתי כפיות שמרים, חמש כפות שמן זית, כף של מלח וכפית וחצי של סוכן לבן. בקערה שמים את הקמח והמלח ומערבבים, לאחר מכן יוצרים בור קטן במרכז הקערה אליו מוסיפים את שאר המצרכים עד לקבלת בצק אחיד.

לוקחים קערה נוספת ובה שמים 3 כפות שמן נוספות ומגלגלים בתוכן את כדור הבצק עד שכולו עטוף. מכסים בניילון ומשאירים להתפחה של 20 שעות.

 

רוטב מהיר לפיצה

המצרכים: ארבעה עגבניות בגודל בינוני חתוכות לחתיכות קטנות, כף וחצי של רוטב עגבניות, כף קטשופ, חצי כוס מים, 1.5 שום (שיניים), כפית ורבע של סוכר, פלפל גרוס לפי הטעם וכפית מלח. ניתן לשדרג את הרוטב בעזרת בזיליקום. מערבבים את כל אלו בקערה אחת ומורחים על בצק הפיצה. לאחר מכן שמים את גבינת המוצרלה וניתן להניח בטאבון. כאשר הפיצה זהובה מלמטה היא מוכנה.

 

בצק לפיצה פוקצ׳ה

המצרכים לבצק הם 3 גרם שמרים יבשים, כף שמן זית, 30 גרם מלח, קילו קמח פיצה, 650 מ״ל מים פושרים. בשלב הראשון מערבבים בקערה גדולה את השמרים והמים כחמש דקות ומוסיפים את הקמח לאט עד שהקמח מגיע לחצי ואז מוסיפים את השמן והמלח וממשיכים לערבב עד שהמרקם חלק.

בשלב השלישי לשים את הבצק כחמש עשרה דקות, עוטפים את הבצק ונותנים לו לנוח כעשרים דקות. בשלב האחרון מחלקים את הבצק ונותנים לו לנוח 20 דקות נוספות בניילון נצמד ולאחר מכן הוא מוכן.

 

רוטב פיצרייה מהיר

המצרכים לרוטב הם שמן זית, כף חומץ בלסמי, 1.5 שיני שום כתוש, 3 עגבניות קצוצות, 5 עלי בזיליקום, פלפל שחור, כפית סוכר, 1.5 כפית מלח, 2.5 כפות רסק. השלב הראשון הוא חימום מחבת עם שמן הזית, השום ועלי הבזיליקום.

לאחר מכן מוסיפים את העגבניות, החומץ והסוכר ומערבבים. מנמיכים לאש קטנה ומשאירים כעשר דקות. מוסיפים את הרסק, המלח והפלפל ומערבבים. במידה והרוטב סמיך מוסיפים מעט מים לרוטב. מניחים את הרוטב לקירור והוא מוכן.

הבישול בטמפרטורות הגבוהות מעניק לנו פיצה מושלמת ממש כמו באיטליה. בעזרת טאבון ניתן להכין מגוון של מאפים כמו פיצה, לחמים שטוחים כמו פיתה, טאפאסים, פוקצ׳ות ועוד.

להכין פיצה בתנור

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
דלת קדמית
איך לתקן דלת כניסה

דלת הכניסה שלנו חשובה לא רק לצורך הפרקטי של להיכנס ולצאת מהבית, מהבניין או מבית העסק שלנו. יש לה גם חשיבות ערכית בהקשר של מה

קרא עוד »
ויאגרה פארם
3 יתרונות בוידיליסטה

וידיליסטה היא תרופה יעילה באופן לא יאומן, בטוחה ונהדרת עבור כל מי שסובל מבעיות מיניות ורוצה להיפטר מהן במהירות ובצורה הטובה ביותר. למי שבאמת אכפת

קרא עוד »