חיפוש

חושבים לאמץ כלב? הנה כמה דברים שכדאי לדעת

אימוץ כלב ישפר בצורה משמעותית את החיים שלכם, יהפוך את החזרה לבית לאירוע משמח ומרגש ויעניק לכם חבר קרוב שיעודד אתכם לבצע פעילות גופנית באופן יום יומי. יחד עם זאת, אימוץ כלב כרוך באחריות רבה ובהשקעת לא מעט זמן ומאמץ. לפיכך, מומלץ לשקול את עניין האימוץ בכובד ראש מתוך מודעות לחסרונות שלו ולוודא שזו ההחלטה הנכונה והנבונה ביותר עבורכם.

במאמר זה ריכזנו עבורכם רשימה של מספר דברים שכדאי לדעת לפני שאתם מאמצים כלב ומצרפים שותף נוסף לחיים שלכם.

 

האם אימוץ כלב הוא ההחלטה הנכונה עבורי?

לא לכל אחד מתאים לאמץ כלב. אימוץ כלב דורש השקעת זמן ואנרגיה בבילויים עם הכלב בבית, בהוצאתו לטיולים לפחות פעמיים ביום ובהענקת טיפול כללי למילוי כל צרכיו. לפיכך, אם אתם עובדים שעות רבות ואין לכם זמן פנוי להקדיש לטיפול בכלב, כנראה שזה לא הזמן המתאים עבורכם לאימוץ. אימוץ כלב בתנאים כאלו עלול להביא להזנחה ולהעציב את הכלב.

כמו כן, טרם אימוץ כלב יש להתייחס לעובדה שהאימוץ כרוך בהוצאות כספיות רבות. ההוצאות הללו כוללות מזון, תספורות, טיפולים, חיסונים, חומרים נגד קרציות ועוד. אם אין ביכולתכם לממן כל כך הרבה הוצאות, אינכם יכולים לאמץ כלב ולכן חשוב שתשקלו את עניין ותתכוננו לעלויות הללו.

בנוסף, חשוב שתבינו טרם האימוץ שהכלב הופך להיות חלק בלתי נפרד מהמשפחה, הוא נהיה בן בית לכל דבר ועניין. הואיל וכך, משפחות שיוצאות לטיולים רבים או שמתכננות נסיעה ארוכה צריכות לשקול האם זה הזמן המתאים לאמץ ולמצוא פתרונות מתאימים עבור הכלב שיהפוך לחלק מהמשפחה.

 

איזה סוג כלב מתאים לי?

חשוב לבחור בכלב שמתאים למקום המגורים שלכם, לצרכים ולאופי חיי היום יום שלכם. כאשר אתם בוחרים כלב עליכם להתייחס למספר פרמטרים מרכזיים כגון:

  • גיל הכלב: גורי כלבים אמנם נראים חמודים ותמימים, אך הם דורשים השקעת זמן ומאמץ רב. על מנת לגדל גור כלבים בבית, יש לאלף אותו ולחנך אותו להתנהג בצורה מתאימה ולא להרוס את הבית. אילוף זה דורש השקעת זמן וכסף וכמובן סבלנות רבה. אם אינכם מסוגלים להשקיע כך בכלב שלכם, מומלץ לאמץ כלב בוגר.
  • גודל הכלב: חשוב לבחור כלב בגודל שמתאים לתנאי מקום המגורים שלכם. אל תתפתו לרכוש כלב גדול אם אתם לא חיים במקום מרווח והעניקו לכלב שלכם את התנאים המגיעים לו.

 

הכנות לפני האימוץ

טרם האימוץ עליכם להכין את הבית שלכם לכניסת הכלב החדש, להחביא חפצים יקרי ערך, תרופות, חומרי ניקוי וכדומה ולפזר במקומם צעצועים המתאימים לכלבים.

כמו כן עליכם לרכוש כל מה שצריך לכלב בצ'או צ'או לרבות: אוכל, ציוד, מוצרי אילוף, מוצרי טיפוח ועוד. בנוסף, חשוב למצוא וטרינר בסביבתכם שילווה אתכם ויסייע לכם לטפל בכלב.

 

DOGS

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
דלת קדמית
איך לתקן דלת כניסה

דלת הכניסה שלנו חשובה לא רק לצורך הפרקטי של להיכנס ולצאת מהבית, מהבניין או מבית העסק שלנו. יש לה גם חשיבות ערכית בהקשר של מה

קרא עוד »
ויאגרה פארם
3 יתרונות בוידיליסטה

וידיליסטה היא תרופה יעילה באופן לא יאומן, בטוחה ונהדרת עבור כל מי שסובל מבעיות מיניות ורוצה להיפטר מהן במהירות ובצורה הטובה ביותר. למי שבאמת אכפת

קרא עוד »