חיפוש

סטנדאפיסט למבוגרים – כיצד תבחרו את הסטנדאפיסט המושלם

הופעות סטנד-אפ מזמן פרצו את גבולות האולמות והמועדונים והפכו לטרנד לוהט. כיום אפשר לראות גם בימי הולדת, ערבי גיבוש ואירועים פרטיים הזדמנות לצחוק מכל הלב.

 

למה דווקא הופעת סטנד-אפ?

הופעת סטנד-אפ היא אירוע שמכוון למכנה משותף שיש כמעט לכולם: האהבה לצחוק. צחוק מפריש חומרים משמחים במוח, מעודד, מרים את מצב הרוח ומשחרר תחושות מועקה וסטרס ולכן רובם המוחלט של האנשים נהנה ממנו. אמני הסטנד-אפ השונים מביאים סוגים שונים של הומור כך שניתן לבחור הופעה מתוך מגוון רחב של סגנונות ולהתאים אותה לאופי הקהל.

בנוסף, ישנם לא מעט אמני סטנד- אפ המעבירים סדנאות או מופע עם ערך מוסף כפי שניתן לראות כאן standupcomedy.co.il. לגיבוש צוותים חדשים או בחגיגת יום הולדת בה מגיעים חברים ממעגלים שונים, מומלצת הופעת סטנד-אפ שתשבור את הקרח ותקרב בין המשתתפים.

 

מה כדאי לתאם עם הסטנדאפיסט מראש

מספר המשתתפים ומיקום האירוע הנגזרים ממנו משפיע על סגנון ההופעה. הופעה ביתית תהיה, מן הסתם, אישית יותר ועם בדיחות פרטיות. מצד שני, בהופעות גדולות ישנן גם בדיחות כלליות ולעתים קהל גדול מוסיף לאווירה ונותן לסטנדאפיסט אפשרות גם לאלתר.

אורך הופעה סטנדרטית נמשכת בין שעה לשעה וחצי. הופעות ארוכות יותר לרוב יהיו משולבות בסדנת סטנד אפ , אמנות חושים או אמנות אחרת שלא מתאימות לכל אוכלוסיה ולכן כדאי לבדוק מראש כמה זה מתאים לכם. בנוסף, כדאי לחשוב על בדיחות פרטיות או לחילופין, רגישויות שונות ולספר לאמן כדי שיוכל ללכת בעדינות בין טיפות אמנות הצחוק למוקשי העלבון.

 

ניסיון וותק האמן

לפני שבוחרים אמן סטנדאפ כדאי לבדוק את השטח- לשאול חברים אם הם היו בהופעה שלו, לחפש סרטונים שלו וכו' על מנת להבין את הסגנון שלו. אמנים צעירים הנמצאים התחילת דרכם נוטים לגבות מחיר נמוך יחסית על מנת להגדיל את החשיפה שלהם אך גם פחות מיומנים בניתוב בעדינות דרך רגישויות של קהל.

המחיר הנמוך גורם ליותר מקומות להזמין אותם וכך השם שלהם עובר מפה לאוזן והם זוכים לחשיפה הולכת וגדלה המתבטאת גם ברשתות החברתיות. החסרון באמן מתחיל הוא הסיכון: יתכן שהוא מצחיק ויעביר ערב בלתי נשכח וייתכן שהערב יהיה בלתי נשכח כי זה יהיה כשלון קולוסיאלי. אמנים מנוסים יותר הם אמנם יותר "בטוחים" מבחינת החוויה אך המחירים הולכים ועולים ככל שהאמן מפורסם יותר.

 

לסיכום

בשורה תחתונה, ערבי סטנד-אפ הם דרך נהדרת לגבש, לשמח ולחבר בין חברים, קולגות, בני משפחה או בני זוג. מומלץ לבדוק מראש את גודל הקהל, סגנון האירוע והאווירה המתבקשת על מנת לדעת למצוא את אמן הסטנד-אפ המתאים. על מנת להפוך את הערב למהנה במיוחד כדאי לבדוק טוב מראש ולשוחח עם האמן עצמו לפני שסוגרים תאריך. תיהנו 😊

סטנד אפ

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
קוסם מתוחכם
מה מכיל מופע של אמן חושים?

אמני חושים ומופעי טלפתיה וקריאת מחשבות מוסיפים מעט קסם לחיים, באמצעות זריזות מחשבתית ותרגילים פסיכולוגיים. מופע של אמן חושים כריזמטי הוא מלהיב, מרתק, ויגרום לכם

קרא עוד »
פמוטי כסף 925

כאשר זה נוגע לכלי יודאיקה בכלל ופמוטים בפרט, אין עוררין על העובדה שפמוטים מכסף משובח הם הבחירה הטובה והמומלצת ביותר. אך כיצד מוודאים שמדובר בכסף

קרא עוד »