חיפוש

איך מבצעים איתור אנשים?

בריחה והסתתרות היא טכניקה שאנשים רבים משתמשים בה בכדי להתחמק ממחויבויות לא נעימות ומהיתקלויות שמהן הם רוצים להימנע. לעיתים קרובות, אין צורך במציאת אותו אדם נמלט או מסתתר וניתן להמשיך בשגרת החיים בלי הפרעה. מאידך, לעיתים יש צורך במציאת האדם הנמלט. בכתבה שלפניכם פירטנו בקצרה על מקרים אלה וכיצד ניתן לאתר אדם שנעלם או מסתתר בכוונת תחילה. 

 

לשם מה יש לאתר אנשים?

איתור של אנשים נעשה למען מספר מטרות שונות. אחת הסיבות הנפוצות שבגינן מאתרים נעדרים היא החזרת חובות. איתור חייבים הוא אחת הסיבות הנפוצות לאיתור אנשים אבל היא לא היחידה. לעיתים יש לאתר אדם זה או אחר לשם הגשת כתב תביעה או לשם ביצוע חקירה על נושא מסוים.

במקרים אחרים יש צורך לאתר נמלט בכדי להשיג מסמך או חוזה שקיימים אצלו בלבד. במקרים נדירים יותר האדם שאותו ננסה לאתר, לא יהיה נמלט כלל וכלל, אלא אדם שהופרד מיקיריו במלחמה או באירוע קשה אחר, וקרוביו רוצים להתאחד איתו בשנית.

 

מתי פונים למשטרה ומתי זה לא אפשרי?

במקרים רבים, בכדי לאתר אדם מסיבות כאלה ואחרות, ניתן לפנות אל המשטרה לשם כך. למשטרת ישראל יש כלים רבים במישור החוקי, הטכנולוגי והאנושי, שעוזרים לה לאתר אנשים בצורה יום יומית, והאמור גם לגבי כאלה שאין ברצונם להימצא.

עם זאת לעיתים קרובות בגלל סיבות חוקיות כאלה ואחרות או בגלל מחסור בכוח אדם, אין למשטרה את הסמכות או היכולת לאתר את האדם שיש ברצוננו לאתר. במקרים אלה יש לפנות לאמצעים אחרים לשם איתור הנמלט או הנעדר.

 

איתור אדם באמצעיים אישיים ולא מקצועיים

לפני שפונים אל גורמי מקצוע לשם איתור אנשים, ניתן לנסות לפתור את הבעיה בצורה עצמאית. כמובן שיש לשמור על חוקי המדינה במהלך הניסיונות האלה בכדי לא להסתבך בניסיון ולמצוא את עצמכם מול האשמות פליליות.

בכדי לאתר אדם שנמלט, אפשר להתקשר למכרים או לבני משפחה, ולנסות לשכנע אותם למסור את מיקומו. בנוסף לכך בעלי דירות, מנהלים וחברי צוות של אותו הנעדר יוכלו לעזור בנושא. לעוד מידע בנושא לחצו על הקישור.

 

איתור של אדם באמצעות חוקר פרטי ובצורה מקצועית

מי שבדרך כלל מוצאים אנשים נעדרים או נמלטים הם חוקרים פרטיים. חוקרים פרטיים ישראליים נדרשים לקבלת רישיון מטעם המדינה לשם פעילותם. לחוקר הפרטי יש באמתחתו כלים דומים למדי לכלים שיש למשטרת ישראל בידיה, אבל עם פחות סמכויות חוקיות. חוקרים פרטיים מתמחים במציאת אנשים שמנסים להסתתר, ולכן היעזרות בחוקר פרטי יכולה לקדם אתכם כברת דרך משמעותית.

 

איך ניתן לאתר אנשים  – סיכום

איתור אנשים נעשה לצרכי גביית חובות, מציאת מסמכים, הגשת כתבי תביעה ועוד. בכדי לאתר אדם שקשה למצוא, אפשר לפנות למשטרת ישראל, לנסות לפעול בצורה עצמאית או לפנות אל חוקר פרטי בעל התמחות מקצועית בתחום.

לאתר אנשים

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא