חיפוש

האם מופע של מנטליסט מכיל גסויות?

מופע של מנטליסט מכיל קריאת מחשבות, תקשור, זריזות ידיים ומהירות מחשבה אבל לרוב הוא לא מכיל גסויות. במאמר הבא נפרט לכם מהו מופע מנטליזם, מהם אופי ומהלך המופע ולאילו סוגי אירועים המופע יתאים. 

 

מהו מופע מנטליזם?

מופע מנטליזם הוא מופע מיוחד ושונה מכל המופעים שהכרתם עד היום. מנטליסט כמו mxgems הוא חלק מעולם הקוסמות אך לא מדובר במכשף אלא באדם מקצועי בעל אינטליגנציה מפותחת מאוד לקריאת מדויקת של אנשים. מופע מנטליזם מועבר על ידי אמן טלפתיה אשר מבצע תרגילים בקריאת מחשבות, הזזת חפצים, זריזות ידיים ואומנויות נסתרות נוספות שישאירו את הקהל המום. המנטליסט אינו מבצע תקשור עם רוחות אלא מתעסק בקהל הנוכח והפיזי בלבד.

 

האם המופע מתאים לילדים?

המופע יכול להתאים לכל גיל. לעיתים כשהמופע מתוכנן לקהל בוגר הוא אינו מתאים לילדים, ולא מהסיבה שהוא מכיל גסויות, אלא מכיוון שהתרגילים והפעלולים דורשים ריכוז ושיתוף פעולה מהקהל וקהל ילדים אינו עונה בהכרח לקריטריונים הללו. ישנם מופעי מנטליסט שבהחלט מתאימים לילדים ולעולם התוכן שלהם, וגם כאלה שעונים לכל נגיל.

 

מהו אופי המופע והאם הכוא כולל גסויות?

אופי המופע מתאים כמעט לכל סוגי הקהלים והוא מותאם גם לסוגי קהלים מיוחדים. המופע יכול להיות למגזר הפרטי או העסקי. מופע מנטליזם הוא מופע חברתי ומשפחתי והאווירה השוררת בו היא מצחיקה, חיובית ומגבשת. במהלך המופע של הפעלולים והתרגילים האמן מעביר גם חוויה כיפית תוך שיח קליל עם הקהל. מאחר והמופע הוא משפחתי וחברתי הוא אינו מכיל שפה לא הולמת, גסויות והתנהגות שאינה מכבדת את הקהל.

 

מהלך המופע

מופע של מנטליסט לרוב יימשך כשעה, המנטליסט מגיע עם כל הציוד הנדרש למופע ובמקרים בהם צריך הגברה הוא יתאם עם מנהלי האירוע. מהלך המופע מערב משתתפים מהקהל שייקחו חלק בתרגילים. במידה וקיים רצון של מארגני האירוע לשלב אדם מסוים כמו בעל השמחה בתרגילים יש להעביר את הרצונות והבקשות למנטליסט והוא יוכל לעשות זאת.

 

לאילו אירועים מתאים מופע מנטליזם

מופע מנטליזם מתאים כמעט לכל סוגי האירועים הקיימים. במגזר הפרטי המופע מתאים לימי הולדת כמופע פתיחה, כמופע סיום, כמרכז הערב ועוד. אירועי בר מצווה או בת מצווה, ברית ואירועי קונספט. במגזר העסקי המופע מתאים כמופע פתיחה והתכנסות, כמופע סיכום של הערב ועוד.

מופע מנטליסט יותאם לסוג האירוע והקהל שמולו הוא הולך להופיע. המופע יתאים לקהל בוגר ולא לקהל ילדים ולכן לא ניתן להזמין אותו כהפעלה לגילאים נמוכים.

תכנון אירוע ומופע דורש המון ארגון והכנות. כאשר אנו מזמנים מנטליסט הוא גורם לקהל לתחושות חיוביות מעורבות כמו צחוק, שמחה, סקרנות, תדהמה ועוד. כל אלו יוצרים מופע חברתי, משפחתי ומאחד, ולכן לא צריך להיות כל חשש שהמופע יכיל שפה לא נאותה או לא מכבדת. 

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
קוסם מתוחכם
מה מכיל מופע של אמן חושים?

אמני חושים ומופעי טלפתיה וקריאת מחשבות מוסיפים מעט קסם לחיים, באמצעות זריזות מחשבתית ותרגילים פסיכולוגיים. מופע של אמן חושים כריזמטי הוא מלהיב, מרתק, ויגרום לכם

קרא עוד »
פמוטי כסף 925
פמוטי כסף 925

כאשר זה נוגע לכלי יודאיקה בכלל ופמוטים בפרט, אין עוררין על העובדה שפמוטים מכסף משובח הם הבחירה הטובה והמומלצת ביותר. אך כיצד מוודאים שמדובר בכסף

קרא עוד »