חיפוש

מתנפחים עם מים יתרונות וחסרונות

מתכננים פעילות יום הולדת מיוחדת לחודשי הקיץ עבור הילדים? חושבים על משהו מצנן ומרענן ליום אחד בעונת הרחצה? אין ספק שמתנפחי מים מהווים אטרקציה מרכזית בימי הקיץ עבור הילדים.

זה מאפשר להם לפרוק מרץ רב, להתמלא באדרנלין, להנות ולהתגבש עם יתר החברים.

לצד כל הסיבות ללמה להשכיר מתנפחים, עומדים הורים שחוששים מפני הסכנות הטמונות באטרקציות המלוות במים. לא מצליחים להחליט? אנחנו כאן כדי להציג בפניכם את כל היתרונות והחסרונות, ובסיום להכריע האם כדאי להשכיר מתנפחים עם מים או לא.

 

יתרונות בהשכרת מתנפחים עם מים

בהשכרת מתנפחים עם מים טמונים יתרונות רבים, הן עבור הילדים עצמם והן עבור ההורים שאחראיים על ההשכרה:

אטרקציה לא יקרה

אטרקציית המתנפחים איננה יקרה בכלל, ולא מצריכה מההורים להשקיע הרבה כסף. ישנן חנויות המציעות מתנפחים להשכרה, ביניהם מתנפחי מים, בעלויות נמוכות מאוד. כך תוכלו לקיים אירוע בבריכה לצד אטרקציה מפתה במיוחד עבור ילדים קטנים, מבלי לשאת בהוצאות כבדות.

 

אטרקטיבית עבור ילדים

עונת הקיץ, הלא היא עונת הרחצה, מייצרת אתגרים רבים עבור הורים לילדים. נדמה שכל דבר משעמם את הילדים- מחשב, טלוויזיה וכו', ולקחת אותם לפעילויות חוץ יכול לעלות בחום, יזע ודמעות. מתנפחי מים הם האטרקציה האטרקטיבית מכולם בחודשי הקיץ- הילדים יוצאים מהבית, הם לא סובלים מהשמש היוקדת שבחוץ ויש להם הזדמנות לפרוק את כל האנרגיות שלהם.

 

מתאימה לאירועים מיוחדים

מתנפחי מים יכולים לסגור פינה כשמדובר באירוע או במסיבת יום הולדת לילדים צעירים. בעוד הפעלות כמו ליצן או קוסם הפכו לדברים בנאליים שמזמינים לכל מסיבה, מתנפחי מים ירגשו את הילדים ויהיו לדבר מקורי במיוחד.

 

החיסרון הקיים במתנפחים עם מים

על אף היתרונות הרבים הקיימים במתנפחי מים, ישנו גם חסרון אחד שבא לידי ביטוי כאשר האחראיים במקום לא מגלים ערנות למתרחש, והיא סכנת ההחלקה. כמו בכל אטרקציה המערבת בתוכה מים, גם במתנפחי מים יש סכנה שהילד יהיה רטוב וימעד על הרצפה. כל חוויית המתנפחים מלווה בקפיצות וריצות, וכשעושים זאת ללא בקרה זה עשוי להיות קטלני.

 

למה בכל זאת כדאי להשכיר מתנפחי מים?

סכנת ההחלקה בהחלט עשויה להיות מאיימת ולעורר חששות, אולם כל עוד יש בקרה מתמדת על הילדים ועל פעילותם בשטח, היא מתגמדת לעומת החסרונות. לכן, אין לנו ספק שמתנפחי מים להשכרה יהיו הבחירה כי טובה שלכם הקיץ! זוהי הדרך לאפשר לילדים לשחק ולפרוק את המרץ, לצאת מגבולות המכשירים החכמים ולחלוק את זמנם יחד עם עוד שותפים לכיף.

 

מתי משכירים מתנפחי מים?

מתנפחי מים יכולים להוות אטרקציה נהדרת לציון אירועים מיוחדים לילדים, כפי שציינו למעלה, וגם כתוספת נחמדה למפגש משפחתי או חברי הכולל ילדים רבים. הילדים שלכם יעופו על האטרקציה, ויעריכו אתכם מאוד.

 

מתקן קפיצה

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
קוסם מתוחכם
מה מכיל מופע של אמן חושים?

אמני חושים ומופעי טלפתיה וקריאת מחשבות מוסיפים מעט קסם לחיים, באמצעות זריזות מחשבתית ותרגילים פסיכולוגיים. מופע של אמן חושים כריזמטי הוא מלהיב, מרתק, ויגרום לכם

קרא עוד »
פמוטי כסף 925
פמוטי כסף 925

כאשר זה נוגע לכלי יודאיקה בכלל ופמוטים בפרט, אין עוררין על העובדה שפמוטים מכסף משובח הם הבחירה הטובה והמומלצת ביותר. אך כיצד מוודאים שמדובר בכסף

קרא עוד »