חיפוש

רעיונות מקוריים לאירוע בת מצווה

אירועי בת מצווה נהפכו למשמעותיים וגדולים יותר עם השנים. היום כבר ידוע שמדובר באירוע גדול אליו מוזמנים קרובי משפחה וחברים הנעשה בדרך כלל באולם. מרבית האירועים נערכים בצורה דומה: האורחים מגיעים לאולם האירועים, אוכלים מהקייטרינג של האולם, צופים בטקס המשלב תמונות ופרטים הנוגעים לכלת בת המצווה, לעיתים מקשיבים לשיר או ריקוד בת מצווה המבוצע על ידה והאירוע נחתם בריקודים ברחבת אולם האירועים. זהו הסדר השכיח ביותר אך זה לא אומר שכך צריכה להיראות כל בת מצווה. נערות רבות בוחרות לחגוג את האירוע שלהן בצורה שתהיה מקורית ומיוחדת יותר. כיצד תוכלו לשדרג את האירוע ולחגוג אותו בצורה אחרת?

 

להתחבר לתחביבים של כלת בת המצווה

אחת הדרכים לחגוג בת מצווה בצורה מקורית ועדיין לשים את כלת בת המצווה במרכז האירוע היא הבאת התחביבים והאהבות של הנערה לתוכנית בת המצווה. אפשר לעשות זאת בדרכים שונות: הדרך הראשונה למשל היא מסיבת קונספט בה בוחרים משהו שהנערה אוהבת והאירוע מקושט ומותאם לכך. למשל, אם הקונספט הוא ממתקים, יהיה אפשר לקשט את האולם בממתקים או קישוטים דמוי ממתקים, לקשט את השולחנות בממתקים ואפילו את השמלה של כלת בת המצווה.

הדרך השנייה להביא את תחומי העניין של הנערה היא למשל לקחת תחביב שלה ולהפוך אותו לחלק מהאירוע. אם הנערה אוהבת לאפות, אפשר לעשות אירוע מצומצם עם החברות בסדנת אפייה, או נערה שאוהבת התעמלות קרקע למשל תוכל לשלב תרגיל התעמלות כחלק ממופע בת המצווה.

 

מסיבת בריכה

אמנם הרעיון הזה מוגבל לעונת הקיץ, אך מסיבת בריכה יכולה להיות אירוע רענן ומקורי השונה מאירועי בת מצווה רגילים. מסיבות בריכה בדרך כלל מיועדות לאירועי בת מצווה לחברי הנערה וניתן לשלב את מסיבת בריכה עם מתנפחים בתוך המים, מאכלים המתאימים למסיבת בריכה כמו משקאות קרים ואבטיח ומפעיל חיצוני כמו למשל תקליטן.

 

מופע קסמים

מופעי קסמים עברו התפתחות משמעותית בשנים האחרונות ומופע קסמים הוא כבר מזמן לא רק לילדים קטנים. היום מופעי הקסמים הם מגוונים, עם קסמים מרגשים ומלאים בחן והומור, הם משלבים פליאה, מסתורין ולעיתים משתווים גם למופע סטנדאפ. קוסם לבת מצווה מתאים את המופע שלו לילדים גדולים יותר ולכן המופע יכלול קסמים מורכבים יותר והומור המתאים יותר לגילם.

 

חדר בריחה

חדרי בריחה עלו בפופולריות שלהם מאוד בשנים האחרונות, לא רק כפעילות פנאי אלא בעיקר בתור דרך לחגוג אירועים שונים כמו ימי הולדת. חדרי בריחה כאירוע בת מצווה יהיה בדרך כלל לחברים של כלת המצווה, וברוב המקרים למעגל קרוב יותר מכיוון שהם מיועדים למספר מוגבל של אנשים (תלוי בחדר הבריחה). היתרון בבחירה זו הוא שהיא לא רק מקורית ושונה מאירוע רגיל אלא גם מעודדת חשיבה תוך משחק וחיפוש רמזים בסביבה מסתורית ומיוחדת.

 

כובע של קוסם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
קוסם מתוחכם
מה מכיל מופע של אמן חושים?

אמני חושים ומופעי טלפתיה וקריאת מחשבות מוסיפים מעט קסם לחיים, באמצעות זריזות מחשבתית ותרגילים פסיכולוגיים. מופע של אמן חושים כריזמטי הוא מלהיב, מרתק, ויגרום לכם

קרא עוד »
פמוטי כסף 925
פמוטי כסף 925

כאשר זה נוגע לכלי יודאיקה בכלל ופמוטים בפרט, אין עוררין על העובדה שפמוטים מכסף משובח הם הבחירה הטובה והמומלצת ביותר. אך כיצד מוודאים שמדובר בכסף

קרא עוד »