חיפוש

לא בושה לקבל המלצות לפסיכולוג – מספר טיפים לבחירת איש מקצוע טוב

הבחירה בפסיכולוג טוב, היא בחירה קריטית וגורלית שתקבע את הלך הטיפול, הוצאותיכם הכלכליות עקב הטיפול, משך זמן הטיפול ומצבכם הנפשי העתידי.

לכן, מדובר בהמלצה ואפילו בהכרח, לבחור בפסיכולוג טוב ומומלץ שיוכל לעזור לכם ביעילות ולא להוות לכם נזק או עול כלכלי מיותר שלא מסייע וממלא את תפקידו.

פסיכולוג לא טוב עשוי להוות נזק ולכן בכל הנוגע לפסיכולוגים יש לבחור בפסיכולוג טוב ובעל המלצות.

כיום עם עליית המודעות לקשיים נפשיים ולבריאות נפשית, זו היא ממש לא בושה לקבל המלצות לפסיכולוג וכבר מדובר בפעולה פופולרית ביותר.

כדי לבחור איש מקצוע טוב כדאי לבקש המלצות ולקבל טיפים מאנשים שעברו את הטיפול ויודעים לספר כעת מניסיונם.

לפניכם כל מה שחשוב לדעת על לא בושה לקבל המלצות לפסיכולוג – מספר טיפים לבחירת איש מקצוע טוב.

 

מדוע מומלץ לקבל המלצות לפסיכולוג?

מאחר ובחירת הפסיכולוג היא כה קריטית ומשפיעה על חייכם, כדאי ומומלץ לקבל המלצות לפסיכולוג טוב. כך תוכלו להבטיח קצת יותר את הסיכויים לקבל טיפול טוב ומקצועי, שיבטיח גם תוצאות טובות ושיפור תחושתכם. טיפול לא מקצועי ולא איכותי ואיש מקצוע שאינו מתאים עבורכם, יוביל לטיפול פסיכולוגי לא יעיל ולא רלוונטי שישאיר אתכם באותה נקודה מבחינת בריאותכם הנפשית ואף עשוי ליצור נזקים ובעיות. לעומת זאת פסיכולוג טוב, שעבר מספר המלצות יהיה קרוב לוודאי טוב גם עבורכם ויצליח להושיע אתכם מן הבעיות שאתם חווים בתחום הבריאות הנפשית. תחום בריאות הנפש הוא חשוב וקריטי מדי מכדי שניקח אותו בפזיזות, ובדיקת הפסיכולוג לעומק וקבלת המלצות היא חשובה והכרחית.

 

איזה טיפים קיימים לבחירת איש מקצוע טוב?

המלצות

הדבר החשוב ביותר שכדאי לעשות לפני בחירת הפסיכולוג עבורכם היא בדיקת המלצות. הן עם אנשים שאתם סומכים עליהם, חברים ומכרים שהולכים לפסיכולוג והן משיטוטים ברשתות החברתיות ובאתרים השונים. באתר על הספה, תוכלו להיחשף למספר פסיכולוגים שנבדקו והומלצו ותוכלו גם לקרוא על ההתמחות שלהם ולהיחשף אליהם כדי לבחור היטב.

 

קשר אישי וכימיה

כדי להגיע לאיש מקצוע שטוב ומתאים עבורכם, חשוב לבחון את הרושם שהוא עושה לעליכם ואת הכימיה בניכם. לרוב, פסיכולוגים יציעו מפגש ראשוני, ניסיון בו תוכלו להגיע ולבחון את הכימיה. הפסיכולוג שלכם יהפוך להיות האדם הקרוב אליכם ועליכם להרגיש בנוח לספר לו הכל, לכן בחנו זאת היטב וחשבו על פרמטר זה בעת הבחירה.

 

ההתמחות של הפסיכולוג

פסיכולוגים רבים יציעו את שירותיהם לכלל המתעניינים אך למעשה, לכל פסיכולוג יש לרוב התמחות ספציפית בה הוא מתמחה ועוסק יותר. כדאי לבדוק את העניין וללכת לפסיכולוג שמתמחה בדיוק בבעיה ובקושי שלכם, כדי להבטיח איכות וטיפול יעיל ומקצועי ככל הניתן. במידה ומדובר למשל בOCD, יהיו פסיכולוגיים ספציפיים שיתמחו בקשיים המלווים זאת ויהיו מספיק בעלי ניסיון בתחום כדי להבטיח טיפול איכותי.

 

שיחה

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מהי עבודתו של אמן החושים?

הופעה של אמן חושים באירועים שונים הפכה לפופולארית בשנים האחרונות וכיום, אמני חושים מוזמנים להופיע בכנסים, באירועים שונים, במסיבות ועוד. אם תהיתם מה כולל תפקידו

קרא עוד »