חיפוש

כל כמה זמן מומלץ לעשות ריסוס לבית פרטי?

אחת השאלות הנפוצות ביותר שמדבירים נשאלים היא "כל כמה זמן מומלץ לעשות ריסוס לבית פרטי?". אם נודה באמת, גם אנחנו שאלנו את המדביר שלנו את אותה שאלה בדיוק. הוא אמר שיש דעות חלוקות בנושא ושההחלטה היא בידינו. מהן הדעות החלוקות? מה המדביר שלנו חושב על העניין? זאת ועוד יובא בשורות הבאות.

 

חשוב להזמין ריסוס אם התיקנים מגיעים לבקר בכל קיץ

אנחנו חיים עם המטרד כבר כמה שנים. בכל קיץ מחדש אנחנו מגלים שהתיקנים יוצאים מחורי הביוב ומגיעים אל פתח הבית הפרטי שלנו. עד שהכרנו את המדביר של השכנים (שלימים נהיה המדביר שלנו) היינו מנסים לטפל במטרד בעצמנו תוך שימוש באמצעים הבאים:

  • כפכפים
  • פיתיונות ג'ל מהטמבוריה של השכונה
  • תכשיר ריסוס

 

אנחנו מודים שרק אחרי ששמענו שהשכנים שלנו כבר חיים כבר כמה שנים ללא תיקנים בקיץ, הבנו שזה הזמן שלנו לערוך ריסוס בבית ומאז, הבית שלנו לא ידע תיקנים. עברה כמעט שנה מאז הריסוס האחרון והתקשרנו למדביר שלנו כדי להבין האם יש תאריך מסוים שבו אנחנו צריכים להזמין אותו לריסוס חוזר.

 

מהם חילוקי הדעות?

ישנם חילוקי דעות בכל הנוגע לזמן מומלץ עבור ביצוע ריסוס לבית נגד תיקנים. לדברי המדביר שלנו, אלו 2 הדעות הנפוצות:

 

1. יש לערוך ריסוס אחת לשנה

כלומר, ישנם מדבירים שיציעו לכם לערוך ריסוס אחת לשנה, לפני התקופה שבה התיקנים יוצאים מחוריהם. מתלווים אל ההצעה הזו מספר חסרונות:

  • ייתכן שתוציאו כסף לחינם, יכול להיות שתערכו ריסוס מידי שנה ולא יהיה בכך באמת צורך (מי יודע? אולי התיקנים יחליטו אחרי הריסוס הראשון להישאר אצל השכנים שלכם, אלה שעדיין לא ערכו ריסוס בבית).
  • אתם תהיו חשופים לחומרי הדברה לעיתים קרובות.
  • אתם תצטרכו לצאת מהבית אחת לשנה בשביל שהמדביר יבצע את העבודה.

 

יחד עם זאת, יש לדעה זו יתרון משמעותי ביותר שחשוב להניח אותו לרגע על השולחן: סביר להניח שאתם לא תראו יותר את התיקנים. אם תערכו מידי שנה ריסוס שימנע את הגעתם של התיקנים, יכול להיות שתוכלו להעביר שנים ללא תיקנים. אם תשאלו אותנו, אין דבר משמח יותר מהעובדה הזו.

 

2. יש לערוך ריסוס אך ורק כאשר התיקנים מופיעים

אתם כבר יודעים את משמעות הדבר, כך שאין צורך שנרחיב כאן יותר מידי. יש מדבירים שיציעו לכם לערוך ריסוס אך ורק כאשר תראו את התיקנים. החיסרון המשמעותי באפשרות הזו הוא שאתם עלולים לחוות בכל קיץ מחדש את הטראומה הזו, של התמודדות עם תיקנים. אחרי שהיו לכם כמה חודשים שקטים. אם תשאלו אותנו, אנחנו כנראה היינו בוחרים באפשרות הראשונה. זו שמאפשרת לנו לחיות בשקט נפשי ובידיעה שהבית שלנו נקי מתיקנים.

 

דבורה מתה

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מהי עבודתו של אמן החושים?

הופעה של אמן חושים באירועים שונים הפכה לפופולארית בשנים האחרונות וכיום, אמני חושים מוזמנים להופיע בכנסים, באירועים שונים, במסיבות ועוד. אם תהיתם מה כולל תפקידו

קרא עוד »