חיפוש

שירותי האינסטלציה הזולים ביותר

נזילה בצנרת? סתימה בכיור? הצפה באמבטיה? אתם זקוקים לאינסטלטור!

 

מהם שירותי אינסטלציה ומה הם מספקים?

למעשה שירותי אינסטלציה או בשמם העברי שרברבות, עוסקים בענייני הצנרת של הבית, הבניין או המפעל. מדובר על הנדסה, הקמה ותחזוקת הצנרת של המבנה, ובשל כך גם לשמירת תקינותה. במקרים של סתימה, נזילה או דליפה נפנה לשירותי אינסטלציה.

 

אמינות השירות

חשוב שהשירות הניתן יהיה אמין ככל האפשר. אל תתפשרו בתחום זה גם לא עבור המחיר. מידע על שירות שרברבות אמין תוכלו למצוא באתר xblade.co.il .

אמינות שירות נמדדת לפי אדיבות, מתן מידע על סוג התקלה ואופן תיקונה, תיקון מקצועי יעיל לטווח ארוך, אך גם מחיר. לאו דווקא המחיר הזול ביותר אך בטח שלא כזה שירקיע שחקים, בייחוד אם מדובר על תקלה פשוטה לתיקון.

לכן, שילוב של מקצועיות ואדיבות לצד מחיר הוגן, הינם שילוב מנצח בפנייה לבעל מקצוע ובמקרה הנ"ל- לאינסטלטור. גם כאן, תוכלו להעזר באתר המוצע לעיל, למציאת בעל מקצוע מושלם.

 

פרמטרים המשפיעים על גובה מחיר השירות

שימו לב שיש לכם השפעה על גובה המחיר במספר פרמטרים:

  • שעות העבודה – הזמנת השירות בשעות העבודה מאשר בערב או בשבת יוזיל לכם את המחיר.
  • חומרת הסתימה ומיקומה – אם הסתימה קלה יחסית לפתיחה ונמצאת בתוך הבית היא תוזיל עלויות לעומת סתימה שיש לגשת לפתיחת צנרת חיצונית. כך גם זמן העבודה הנדרש לפתיחת הסתימה או לחלופין לסתימת הנזילה.
  • הציוד הנדרש – אם התקלה פשוטה יחסית וניתנת לפתירה באמצעים הקיימים ברשותו של האינסטלטור, מה טוב. אולם אם נדרש ציוד מתקדם, החלפת גופי צנרת וברזים או שימוש במצלמה תרמית- המחירים יעלו בהתאם.

 

כיצד מוצאים את השירות האטרקטיבי ביותר?

לצד האמינות, חפשו גם את בעלי המחיר ההוגן והזול ביותר. ישנם צדיקים שנותרו אשר מהווים את השילוב הזה. ביקור אינסטלטור שגרתי יעלה לכם בסביבות 200-250 ₪, אך ישנם בעלי מקצוע הלוקחים מחיר נמוך יותר. אין זה אומר בהכרח שהם פחות טובים, נהפוך הוא, רבים הם המשלביים מקצועיות ומחיר זול.

כדאי להשוות מחירים לפני הזמנת השירות הנדרש, בין אם באתר או אפליקציה להשוואת מחירים, ובין אם בהפניית שאלה למספר בעלי מקצוע עימם אתם משוחחים. שימו לב למחירים השונים בשירותים השונים, כלומר ביקור אינסטלטור לא תמיד יכלול את התיקון עצמו אלא לעיתים רק את האבחון.

בעלי המקצוע הזולים ביותר ייקחו לכם כ – 150 ₪ והנדירים בהם 100 ₪, כולל תיקון בסיסי, החלפת ברז או תיקון נזילה.

 

שילוב של אמינות ומחיר הוגן

לסיכום, בבואכם להזמין אינסטלטור חשוב שתמצאו בעל מקצוע המשלב אמינות, מקצועיות ומחיר הוגן. כן, יש כאלה. תוכלו למצוא אותם באתר xblade.co.il , באתרים ובהם מאגר בעלי מקצועות, או דרך המלצה.

זכרו: מחיר אטרקטיבי אינו מדד לחוסר אמינות. מיצאו את השילוב המנצח ואל תתפשרו. בהצלחה.

איור של אינסטלטור מחייך

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מהי עבודתו של אמן החושים?

הופעה של אמן חושים באירועים שונים הפכה לפופולארית בשנים האחרונות וכיום, אמני חושים מוזמנים להופיע בכנסים, באירועים שונים, במסיבות ועוד. אם תהיתם מה כולל תפקידו

קרא עוד »