חיפוש

איך בוחרים כלוב אילוף?

כלוב לאילוף כלבים הוא כלי חשוב במיוחד בכל התהליך של אילוף כלבים. בעוד שהשם של המוצר עלול לרמז על "ענישה" בפועל המטרה היא אחרת. לא בטוחים באיזה כלוב לכלב לבחור? הנה כל מה שצריך לדעת על בחירת כלובי אילוף עבור כלבים.

כלוב אילוף של כלבים יכול לעזור לשמור על אילוף נכון, כאשר המטרה היא ללמד את הכלב גבולות מסוימים וכן ללמד אותו מה שנקרא "חינוך פיפי". בתוך כך, המטרות של כלובי אילוף לכלבים יכולות להיות גם חלק מהבאות:

  • הקניית ביטחון – הכלב לומד שזהו האזור האישי שלו.
  • זמן לבד – חשוב ללמד את הכלב כיצד להתנהג כאשר הוא נשאר לבד במשך שעות.
  • חיזוק חיובי – אפשר להפוך את הכלוב לאלמנט מחזק-חיובית ע"י הכנסת אלמנטים נוספים כמו צעצועים, חטיפים וכולי.

 

בהתאם למטרות: כלוב אילוף לכלב – מה מנסים ללמדו?

בהתאם למטרות האילוף בוחרים את הכלוב שרוכשים בחנות, כאשר חלק ממטרות האילוף מצריכות רכישה של כלובים עמידים יותר. אם מנסים ללמד את הכלב כיצד להתנהל כשמושאר בבית לבד, חשוב לקנות כלוב אילוף חזק ויציב. זאת, מכיוון שרוב הסיכויים שהכלב ינסה לצאת החוצה מהכלוב.

כמו כן, יש לקחת בחשבון שכמעט כל כלב יזדקק לתקופת התאקלמות מסוימת. בתקופה זו, אפשר לבחור למקם את הכלוב בסביבת הסלון או המטבח. ככל שהכלוב בהתחלה יהיה מרוחק יותר מסביבת אנשים, כך הכלב עשוי להתקשות להתאקלם לכלוב.

כלוב אימונים

רצונו או נטייתו של הכלב – עד כמה חשוב לבחירת הכלוב?

בסופו של דבר, חשוב להבין שכלבים הם יצורים סתגלניים, קרי מסוגלים להסתגל לכל מיני מצבים שונים. לא פעם, כלבים נוטים לחמוק מהכלוב ומעדיפים להיות מחוצה לו, מה שעשוי להיות תלוי גם בסוג הכלוב. ככל שהכלוב יהיה מזמין יותר, כך יהיה קל לשנות את נטיית הכלב להימלט ממנו.

כדי להפוך את הכלוב ליותר מזמין, בהתחלה יש להשאיר את הדלת של הכלוב פתוחה לרווחה. כמו כן, מומלץ לזרוק פנימה כמה צעצועים וחטיפים, משהו שאתם יודעים שהכלב לא עומד בפניו. אם לאחר כמה ימים הכלב עדיין לא נכנס לכלוב, אפשר לבדוק אפשרות של החלפת המוצר או להתייעץ עם חנות כלבים לגבי טיפים נוספים.

 

לבסוף, מחיר: כמה עולה כלוב אילוף?

בסופו של דבר, לגדל כלב משמע להוציא לא מעט כספים. למעשה, רוב האנשים לא עושים את החישובים האלו, אבל גידול כלב עולה כמה אלפי שקלים בשנה. בעוד כי כלובי אילוף לכלבים הם לעיתים חלק מההוצאות הכלליות, חשוב לנסות להוזיל עלויות עד כמה שניתן.

אמנם כלובי אילוף עולים בין טווחים של מאות שקלים בודדים, אבל גם את העלויות האלו מומלץ לנסות להוזיל. זאת, על ידי השוואת מחירים בין חנויות כלבים וחיות מחמד. כך ניתן לאתר את החנויות הכי אטרקטיביות לפי אזורי מגורים.

כלבי כלוב

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
חטיפי אימון
עבודה עם חטיפי אילוף

כשאתם נמצאים בתהליך אילוף מול הכלב שלכם, חשוב לבחור בפרס הנכון, שהכלב שלכם יהיה מוכן לעבוד עבורו. יש בזה היגיון – כשאנחנו הולכים לעבוד אנחנו

קרא עוד »