חיפוש

שלושה סוגי אוכל לכלבים וההבדלים ביניהם

כשאתם נמצאים בחנות חיות ומתבוננים במדף מזון הכלבים, בוודאי תהיתם מדוע ישנם סוגים כה שונים. האוכל המיועד לבעלי חיים מתחלק בעיקר לשלושה סוגים: כלבים בוגרים, גורים וקשישים ומזון רפואי. בנוסף, ישנו גם מזון רטוב ומזון יבש וגם מזון חצי יבש. כדי שלא תהיו מבולבלבים, הכנו עבורכם מדריך קצר ובו שלושה סוגי אוכל לכלבים וההבדלים ביניהם.

 

מזון לכלבים מעולה בפט בסט

אוכל לגורים מיוצר על ידי חברות בארץ ובחו"ל ומשווק על ידי רשתות הציוד לבעלי חיים. מזון כלבים איכותי יכיל את כל הויטמינים והמינרלים הדרושים לו לניהול אורח חיים בריא ומלא במרץ, משביע ומזין, יכיל כמויות מומלצות של שומן וחלבון ויהיה עשוי מחומרי גלם מעולים. בפט בסט ניתן להשיג את המותגים המובילים בעולם במזון כלבים איכותי.

בונזו

שלושה סוגי אוכל לכלבים וההבדלים ביניהם

אוכל לחיות בדרך כלל יתחלק לשלושה סוגים: גורים וקשישים, בוגרים ורפואי. במדריך זה נסביר את ההבדלים ביניהם ומה מומלץ להגיש לכלב הפרטי שלכם:

  • מזון גורים וקשישים – כלבים צעירים מאד או קשישים זקוקים לתפריט שונה מאשר כלבים בוגרים. הצעירים זקוקים לכמות נדיבה יותר של חלבון, שומן, ויטמינים ומינרלים כדי לאפשר לגופם המתפתח לקבל די קלוריות כדי לגדול בריא וחזק ולספק להם את כל האנרגיה שהם צריכים. כלבים בוגרים, מאידך, זקוקים לתוספת מינרלים וויטמינים לתמיכה בגופם המזדקן, פחות שומן כדי למנוע מהם השמנת יתר, ושני סוגי המזון צריכים להיות רכים יותר כדי לסייע בזמן הלעיסה. אין לאפשר לכלבים צעירים מאד או קשישים מזון כלבים בוגרים ולהיפך, מפני שהוא אינו מתאים להם מבחינת כמות אבות המזון שהם צריכים.
  • מזון כלבים בוגרים – מזון כלבים בוגרים יכול להגיע במספר מצבים, רטוב, יבש או חצי יבש. בדרך כלל המזון הרטוב יהיה יקר יותר מן היבש בשל הטריות שלו, אך אין לבלבל טריות עם איכות. כדי להעניק לכלביכם מזון איכותי ביותר העדיפו חברות המשתמשות בחומרי גלם מעולים כגון נתחי בשר אמיתיים, גם כאשר הוא מוגש כיבש או חצי יבש.
  • מזון רפואי – מזון רפואי הינו מזון בהכנה מיוחדת אשר ניתן אך ורק לאחר הנחיית וטרינר. אין לרכוש מזון רפואי לכלב אם לא קיבלתם הנחיה כזו, משום שהוא עלול להזיק לכלב שאינו זקוק לו. מזון רפואי נחלק לכמה תתי סוגים וכולל תוספות מזון מיוחדות לחיזוק לאחר טראומה, ניתוח או פציעה, מצבים של סכרת או מחלות כליות ולב, השמנת יתר וכדומה.

 

לסיכום

בפט בסט תוכלו למצוא את כל סוגי המזון שאתם צריכים בשביל הכלב שלכם, כולל מזון לגורים או לקשישים ומזון רפואי במחירים משתלמים במיוחד ובמשלוחים עד פתח הבית. פט בסט עובדים עם טובי המותגים בארץ ובחו"ל ומאפשרים לכם איכות ללא פשרות.

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
חטיפי אימון
עבודה עם חטיפי אילוף

כשאתם נמצאים בתהליך אילוף מול הכלב שלכם, חשוב לבחור בפרס הנכון, שהכלב שלכם יהיה מוכן לעבוד עבורו. יש בזה היגיון – כשאנחנו הולכים לעבוד אנחנו

קרא עוד »