חיפוש

5 דברים חשובים שצריכים להיות אצל העו"ד שתבחרו

במקרה ונזקקים לשרותיו של עורך דין, קיימת חשיבות רבה, בבחירת איש מקצוע נכון, שייצג אותנו באופן המיטבי ביותר, הן בפן המקצועי והן בפן האישי.

 

ניסיון מקצועי בתחום עיסוקו

חשוב לבחור עו"ד, שתחום העיסוק שלו, הוא התחום הרלוונטי, לשירות המשפטי לו אנו זקוקים. ישנה חשיבות רבה, לניסיונו המקצועי של עו"ד, וניתן לבקש מעו"ד הוכחות לניסיון זה, כגון: לשאול האם הוא מרצה במקומות מובילים, או הצגת היקף עסקאותיו בשנים האחרונות. בנוסף, ניתן לבקש ממנו, גם המלצות מלקוחות קודמים.

 

עו"ד ותיק לעומת עו"ד צעיר

במקרה ומדובר בעו"ד ותיק, עתיר מוניטין, זמנו בדרך כלל מועט, והוא אינו מבצע את כל הטיפול הנדרש בעצמו, אלא נעזר בעו"ד שכיר או מתמחה. לעומתו, עו"ד צעיר ורעב, אומנם בעל ניסיון מועט יותר, אך זמין יותר לפגישות ושיחות, ויש לו מוטיבציה להוכיח את עצמו.

 

ביטוח אחריות מקצועית עבור הלקוח

עו"ד מבצע פעולות משפטיות מורכבות, בעלות השפעה גדולה על חייו הכלכליים של הלקוח. חשוב שיהיה לעו"ד זה, ביטוח בכיסוי מספק, לפעולותיו המשפטיות, על כל בעיה שלא תצוץ. ניתן לבקש מעו"ד, להציג בפניכם את פוליסת הביטוח הקיימת.

 

זמינות ללקוח

חשוב לאתר, עו"ד שיכול לתת מענה מהיר ומידי, באשר להתפתחויות המשפטיות בתיק, הערנות שלו כלפי הצד שמנגד, חשובים מאוד למען הייצוג ההולם של לקוחותיו. בנוסף, חשוב שעו"ד יהיה זמין וסובלני, לכל שאלה שעולה בנוגע לטיפול המשפטי. חשוב גם שעו"ד ישתף את הלקוח, בשקיפות מלאה, לגבי התהליך המשפטי בתיקו, ויאפשר יצירת קשר עימו, במקרה הצורך.

 

חשיבות המשרד והצוות המקצועי

הטיפול המשפטי, דורש זמינות ומתן מענה רציף, עבור הלקוח ועבור הרשויות השונות ובית המשפט, לכן בדרך כלל פועלים עורכי הדין בצוותים של 2 לפחות. היתרון בצוות כזה, הוא זוג עיניים נוסף, הרואה את הפרטים, ברוב המקרים, אין משלמים על כך יותר. בנוסף, כדאי מאוד לקבוע פגישה עם עו"ד במשרדו, כדי להכיר את המשרד וסביבת העבודה שלו, פיזית.

 

שכר טרחה

ערכי דין מומחים, אינם זולים בדרך כלל, לכן ישנה חשיבות רבה, לכך שעו"ד יתאים את דרך התשלום ללקוח, אם בתשלומים או בכל דרך אחרת, זאת, כדי שהלקוח יוכל לקבל את השירות המגיע לו. ניתן לבקש מעו"ד לחלק את שכר הטרחה לתשלומים, ואף לדחות את מועד התשלום הראשון ואת יתר התשלומים, למועדים הנוחים ללקוח.

 

לסכום

בבואנו לבחור עו"ד, חשוב לשים לב למספר דברים: ניסיון רלוונטי בתחום השירות המשפטי לו אנו זקוקים, הימצאות של ביטוח אחריות מקצועית עבור הלקוח, זמינותו של עו"ד לפגישות ושאלות, העולות בנוגע לטיפול המשפטי. בנוסף, יש חשיבות למשרד ולצוות המקצועי, וכמובן להתאמת דרך התשלום של שכר הטרחה, ליכולותיו של הלקוח. לפרטים נוספים, לחץ כאן: https://yonilevy.co.il.

5 דברים חשובים שצריכים להיות אצל העו''ד שתבחרו

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא