חיפוש

כמה זמן נמשכים לימודי עריכת דין בתל אביב?

לימודי עריכת דין נחשבים ללימודים מבוקשים ביותר, אולם האם ידעתם כמה זמן הם אורכים? להלן כל הפרטים.

לימודי משפטים – כמה זמן?

על מנת לעסוק במקצוע של עריכת דין יש ללמוד במוסד מוביל אשר מציע מסלול של לימודי עריכת דין. משך הלימודים הממוצע לתואר הוא כ 3.5 שנים, כאשר בסיום הבוגרים מקבלים תואר ראשון במשפטים. יחד עם זאת, לא מדובר בסוף פסוק אלא לאחר סיום הלימודים יש להשתלב במשרד בתוך מתמחה, ולעסוק בתחום כשנה, עד לאחר שניגשים למבחני לשכת עורכי הדין אשר הוא הגוף המוסמך היחיד אשר יכול לקבוע האם תעסקו במקצוע, או שמא תאלצו לחכות למועד הנוסף אשר מתבצע לרוב מספר חודשיים לאחר מכן.

צידו משפטי

הצפה משמעותית בתחום עריכת הדין

לאור העובדה כי במדינת ישראל עוסקים למעלה מ 80,000 בעל רישיון, ניתן לראות כי לשכת עורכי הדין כמו גם הגורמים המוסמכים ממשרד המשפטים עושים כל שביכולתם בכדי לצמצם את ההצפה בתחום, ועל כן מתמחים רבים מדווחים על כך כי המבחנים הפכו לקשים הרבה יותר. למעשה, רק בבחינה האחרונה אשר התקיימה עלה כי למעלה מחצי מהנבחנים נכשלו, רובם מהמכללות הציבורית. חשוב לזכור כי במידה ואתם רוצים ללמוד לימודי עריכת דין ברמה הגבוהה ביותר, המוסדות המובילים כיום בתחום הם אוניברסיטת תל אביב כמו גם האוניברסיטה העברית בירושלים, אשר להם אחוז הבוגרים הגבוהה ביותר אשר הצליח לעבור את מבחני הלשכה.

מסלול מפרך בדרך למקצוע הנחשק

ע"פ משרד עורכי הדין מיסקביץ' טייב, אשר נחשב לאחד המשרדים הגדולים בישראל חשוב לזכור כי מעבר מאזרח לעורך דין הוא לא פשוט, וזאת לאור העובדה כי מעבר ללימודים האקדמיים יש לבצע למידה מרוכזת ומשמעותית לפרק זמן לא מועט, וזאת על מנת שתוכלו לעבור את מבחני הלשכה אשר מתחלקים לשני חלקים: מבחן בעל פה ומבחן מעשי. יחד עם זאת, לאור הקשיים הרבים בהם נתקלים הסטודנטים בדרך להגשמת החלום אין כל ספק כי מדובר במקצוע מרתק אשר משלב את עולם המשפטים המרתק כמו גם הזדמנות להגן על אזרחים במגוון רחב של תחומים, ובכך לקבל סיפוק רב. על כן, אם אתם מתכננים ללמוד בקרוב עריכת דין יש לקחת בחשבון את זמן הלימודים האקדמי אשר לרוב הוא צפוף ומורכב ביותר לאור ריבוי החומרים והמבחנים כמו גם את העובדה כי עליכם יהיה להתקבל למשרד בכדי לצבור ניסיון, אולם יכול להיות שלא תעסקו במקצוע וזאת לאור כישלון במבחני הלשכה, אשר הפכו כאמור לקשים יותר מאי פעם. אם ברצונכם לקבל מידע נוסף, הנכם מוזמנים להיכנס לאתר בכתובת https://www.gordonsilver.com או ליצור קשר במספר 073-3744459 לצורך קבלת ייעוץ ראשוני אשר יעשה לכם קצת סדר ויעניק לכם את האינפורמציה הטובה ביותר.

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא